... tosin ilman nettiä mun huoneessa ;) Yksi tämän toimiston ukkeli on tosi

mukava ja päästää mut omalle koneelleen. Minun huoneessani netti siis ei
jostain syystä toimi, mut toivottavasti sekin saatais pian korjatuksi! Koska en
ole omalla koneellani, en pysty liittämään tähän kirjoitukseeni valokuvia, mutta
koittakaahan jaksaa lukea ilman niitäkin ;) Kyllä sit liitän niitä myöhemmin... :P

Muuten olen viihtynyt täälä hyvin, vaikka vois kyllä olla hieman sosiaalisempaa
tämä elämä tääl, mut ei voi mitään, kun en tiedä puhelinnumeroita... :P No
kyllä nekin sit selviää aikanaan.. Ja kohtahan alkaa koulu, jossa sit tutustuu
enemmän kuin hyvin uusiin kavereihin! :)

Maanantaina, kun saavuin tänne, täällä oli aivan ihana ilma! Aurinko paistoi
pilvettömältä taivaalta ja oli lämmin :) Mut nämä toiset päivät ovat olleet hieman
sateisia ja harmaita... Lento muuten sujui tosi hyvin ja löysin helposti bussilla
westbahnhofille ja sieltä sit welssiin :) Ja sain jopa ostettua kortin, jolla saa
junista 50% alennuksen! Nämä muutamat päivät olen oikeastaan vaan pyöriny
tos keskustas ja ostellu kaiken näköistä :) On paljon kapeita katuja, jotka
täynnä jotain pikku liikkeitä, vain yhden ostarin olen nähnyt, ja sielläkin oli
ehkä 6 eri likkettä :D

Ruoasta en oikeen vielä osaa sanoa mitään. Ihan hyvää se on ollut, mitä olen
syönyt, mutta ei mitään erikoisen herkullista :) Ja aika epäterveelliseltä se vaikuttaa :P
Mut kaupassa oli weetabixeja ja täysjyvämakaroneja, niin eiköhän sitä suht
terveellistäkin ruokaa saa ;)

Ihmiset puhuvat täälä mielestäni aika paljon, tai itse joudun koko aika tilanteisiin,
missä ne pitää mua varmaan iha hölmönä :P Kun siis en tajua mitään mitä ne sanoo,
ja sit oon et öö... :P No kyllä koko ajan oppii ymmärtämään hieman paremmin, ja
varmasti opin puhumaan sitä itsekin jonkun ajan päästä :) Ja tietty se on hyvä asia,
että puhuvat ja ovat ystävällisiä :D

Mun huone on suht kiva :)

935215.jpg

Ikkunasta nyt ei ole kovin kummoset näkymät, jalkapalloo siinä pääsee seuraamaan,
mut ei siitäkään niin iloa ole, koska pelin keski-ikä on varmaan 15wee ;) Vessa on
melkeimpä samankokoinen, mitä tämä huonekin, tykkään siitä :)

935220.jpg

Tää koko rakennus on rakennettu vuos tai kaks sitten, niin on kiva, että kaikki on uutta!

938653.jpg

Mut nämä "pikku keittiöt", joissa meidän pitäisi tehä ruokaa...

938654.jpg

Ne ovat aivan onnettomia. Siellä ei ole uunia eikä mikroa, eikä mitään. Joku vaivanen
liian käytetty paistinpannu löytyy. Ehkäpä siis pitää käydä ostaan ainaki kattila, jotta
voi tehdä muutakin ruokaa kuin rasvassa paistettuja palleroita ;)