Nimittäin ostoskeskuksia ja intersportti :)

Tänään vietin kivan päivän Lisan kanssa. Mentiin bussilla 10min. päähän,
jossa oli kaksi isoa ostaria vastakkain. Täällä on muuten hieman halvat bussit!
Varsinkin, jos vertaa Lahteen, jossa en suostu kyllä maksamaan bussista mitään,
ku niin tajuttoman kallista :P Mut täälä saa kulkea koko päivän vain 1,60€:lla! :)


Sain vihdoin otettua maisemakuvan mun ikkunasta:

936402.jpg

Lisa näytti minulle myös paikan, jossa pääsen lenkille :)
Ne on oikeastaan tossa mun takapihalla. Tuossa on joki, jonka yli menee siltoja.
Sit vain juoksen jokea ympäri ;)  Mut tosi kivan näköstä! Tosin tuo maasto on
tasaisempaakin tasaista :D Tuolla kuulema kuitenkin on myös joku metsä pläntti,
jossa pääsen juokseen, ja siellä on joku pikku vuorikin :) Pakko päästä ihasteleen
sitäkin kohta! En tiedä viitinkö tänään mennä, kun olen saanut kurkkukivun...

936454.jpgTällaset coretex -lenkkarit löysin, ja kivan läntsänkin ;) 936456.jpg

Tänään kävin ekaa kertaa yliopistollakin. Siellä näytti kaikki kohtuu uudelta ja
hienolta, labratkin näytti tosi kalliilta :) Ihan jotain muuta kuin LAMKissa ;)
Ms. Silke, kenen kanssa olen ollut yhteyksissä mailien välityksellä, oli todella
mukava. Puhui todella paljon ja kaikki vaikutti tosi ystävällisiltä, yksi tapaamistani
miehistä on SUOMI-fani, niin enköhän tule hänenkin kanssaan toimeen ;P Mut koulu
alkaa siis vasta maanantaina, jolloin teen kaikki paperihommat kuntoon, ja saan
tietää lukujärjestykseni :)